بهترین یوتوبرهای معروف ایرانی در 403
بازدید 106
0

بهترین یوتیوبرهای ایران در سال 1403 [معرفی 15 یوتیوبر پردرآمد]

در دنیای پرماجرای یوتیوب، یوتیوبرهای ایرانی با خلاقیت و محتوای جذاب خود، مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده‌اند. از گیم و طنز گرفته تا آموزش و آشپزی، در این پلتفرم برای هر سلیقه‌ای محتوایی وجود دارد.

اما در میان این انبوه کانال، کدام یوتیوبرها در صدر قرار دارند؟ در این مقاله، به معرفی بهترین یوتیوبرهای ایرانی در زمینه‌های مختلف می‌پردازیم.

همراه ما باشید تا سفری جذاب به دنیای یوتیوب ایران داشته باشید و با پردرآمدترین یوتیوبرهای دختر و پسر ایرانی در سال 1403 آشنا شویم.

یوتیوبر کیست؟

در دنیای امروز، یوتیوب به پلتفرمی محبوب برای تماشای ویدئوهای مختلف تبدیل شده است. کسانی که با تولید محتوای جذاب و منحصربه‌فرد و انتشار آن در یوتیوب به شهرت و محبوبیت می‌رسند، یوتیوبر شناخته می‌شوند.

یوتیوبرها، ویدئوهایی با موضوعات متنوع، از جمله سفر، آموزش، بازی، آشپزی و… را تهیه و در کانال خود در یوتیوب منتشر می‌کنند. الگوریتم یوتیوب به‌گونه‌ای عمل می‌کند که با تولید محتوای باکیفیت و جلب‌توجه در بازه‌های زمانی منظم، کانال شما رشد می‌کند و تعداد دنبال‌کنندگان یا به‌اصطلاح سابسکرایبرهایتان افزایش می‌یابد.

درآمدزایی از یوتیوب، آن‌قدر جذاب و وسوسه‌انگیز است که بسیاری از افراد یوتیوبری را به‌عنوان شغل اصلی خود انتخاب کرده‌اند. یوتیوبرها از طریق روش‌های مختلفی مانند نمایش تبلیغات، دریافت اسپانسر برای ویدئوها و یا فروش محصولات و خدمات، به درآمدهای قابل توجهی دست پیدا می‌کنند.

معروف ترین یوتیوبرهای ایرانی و درآمد آنها

حالا که با یوتیوبر آشنا شدیم بیایید به سراغ معرفی بهترین یوتیوبرهای دختر و پسر ایرانی برویم و با برخی از محبوب ترین یوتیوبرهای ایران در سال 1403 آشنا شویم.

1.      هومن HoomanTV (10.4 میلیون سابسکرایبر)

hooman tv youtuber

در حال حاضر هومن نوری پرطرفدارترین یوتیوبر پسر ایرانی است. هومن متولد سال 1366 است و در سن دیگو، کالیفرنیا زندگی می‌کند. این یوتیوبر کانال یوتیوب خود را در سال 2014 با تولید محتوا در حوزه طنز آغاز کرد و با انتشار دوربین‌مخفی‌های خاصش خیلی زود به شهرت رسید.

هومن مدت‌هاست که کانال یوتیوب خود را به‌روز نکرده است، به همین خاطر نمی‌توان رقم دقیقی را به‌عنوان درآمد این یوتیوبر گفت. اما باتوجه‌به تعداد بالای دنبال‌کننده‌هایی که دارد به نظر یکی از پردرآمدترین یوتیوبر ایرانی است.

2.      پوریا پوتک PUTAK  (914 هزار سابسکرایبر)

پوریا پوتک یوتیوبر ایرانی

پوتک فقط یه یوتیوبر معمولی نیست، یک رپر معروف و پرطرفدار است که با خلاقیت و ذوق هنری خود توانسته در یوتیوب برای خودش اسم و رسمی دست‌وپا کند. محتوای کانال پوتک سبک مشخصی ندارد از ویدئوهای طنز و چالش‌های جدید گرفته تا خبرهای داغ دنیای رپ، همه چیز در کانال پوتک پیدا می‌شود.

این تنوع و خلاقیت باعث شده است که پوتک بتواند نظر مخاطبان زیادی را جلب کند و به یکی از پولدارترین یوتیوبرهای ایرانی تبدیل شود. البته بخش دیگری از شهرت پوتک به‌خاطر رفاقت و صمیمیتش با دیگر یوتیوبرهاست. پوتک با خیلی از یوتیوبرهای معروف ایرانی همکاری می‌کند و این موضوع باعث شده که مخاطبان بیشتری با کانال اون آشنا شوند.

پوریا پوتک متولد سال 1371 است و در حال حاضر در اوکراین زندگی می‌کند. پوتک به طور میانگین ماهانه حدود 90 هزار دلار از یوتیوب درآمد دارد.

اگر دنبال یک کانال یوتیوب سرگرم‌کننده می‌گردید، حتما سری به کانال پوتک بزنید.

3.      فرشاد سایلنت Farshad Silent (738 هزار سابسکرایبر)

فرشاد یوتوبر ایرانی

فرشاد دهقانی که با نام سایلنت شناخته می‌شود، یکی از موفق ‌ترین یوتیوبرهای ایرانی است که با ویدئوهای طنز و سرگرم‌کننده‌اش توانسته طرفداران زیادی را به خودش جلب کند و به شهرت و ثروت زیادی برسد.

جالب است بدانید که سایلنت قبل از ورود به دنیای یوتیوب، مدلینگ می‌کرد. اما سال 2018 به توصیه یکی از یوتیوبرهای معروف ایرانی به اسم آریا کئوکسر وارد این حوزه شد و خیلی زود با تیکه کلام‌های بامزه‌اش در یوتیوب محبوب شد.

مخاطبان سایلنت به‌خاطر علاقه زیادشان به این یوتیوبر، لقب ارتش سایلنت یا سایلنت آرمی را گرفته‌اند.

یکی از نکات جالب درباره ویدئوهای سایلنت، الهام‌گیری از بهترین یوتیوبرهای جهان هست. سایلنت باظرافت و خلاقیت خود، ایده‌های ویدئوهای یوتیوبرهای معروف را بومی‌سازی می‌کند و با سبک خودش به مخاطبان ارائه می‌دهد.

سایلنت با بسیاری از یوتیوبرهای معروف ایرانی مثل پوتک، هومن سلو و عرفان علوی دوست صمیمی است.

فرشاد سایلنت متولد 1367 است و در حال حاضر در امارات زندگی می‌کند. درآمد ماهیانه این یوتیوبر از یوتیوب به طور میانگین ماهانه حدود 50 هزار دلار است.

4.      آریا کئوکسر ARIA KEOXER (580 هزار سابسکرایبر)

اریا کئوکسر یوتوبر ایرانی معروف

آریا رحمتی که با نام آریا کئوکسر شناخته می‌شود، یکی از بهترین یوتیوبرهای گیمر ایرانی است که باسابقه بیش از 10 سال در تولید محتوای ویدئویی، یکی از قدیمی‌ترین یوتیوبرهای ایرانی شناخته می‌شود.

کئوکسر بیشتر به‌خاطر ویدئوهای آموزشی‌اش درباره بازی‌های آنلاین و اطلاعات مرتبط با این حوزه معروف شد. ویدئوهای کئوکسر به‌خاطر کیفیت بالا و محتوای آموزنده‌ای که دارند، توانسته‌اند طرفداران زیادی را به خودش جلب کند.

البته کئوکسر در حال حاضر علاوه بر ویدئوهای آموزشی، ویدئوهای سرگرم‌کننده‌ای مثل چالش‌های ترند و ولاگ‌های روزمره هم در کانالش منتشر می‌کند. این ویدئوهای جدید محبوبیت کئوکسر را به طور چشمگیری افزایش دادند و او را به یکی از پرطرفدارترین یوتیوبرهای ایران تبدیل کرده‌اند.

آریا کئوکسر متولد 1375 است و در حال حاضر در ترکیه زندگی می‌کند. درآمد ماهیانه این یوتیوبر از یوتیوب به طور میانگین ماهانه حدود 50 هزار دلار است.

5.      سوگنگ SoGang (573 هزار سابسکرایبر)

سوگنگ سوتوبر معروف ایرانی

 

علیرضا عزازیل که با نام سوگنگ شناخته می‌شود، یکی از معروف ترین یوتیوبرهای ایران است که توانسته در مدت‌زمانی کوتاه به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند و حسابی اسم و رسمی در این فضا برای خود ایجاد کند.

سوگنگ با ارتباط با یوتیوبرهای معروف و استفاده از شهرت آنها برای معرفی خودش توانست خیلی زود به چهره‌ای شناخته شده در یوتیوب تبدیل شود. در حال حاضر ویدئوهای انفرادی‌ سوگنگ چند صد هزار بار دیده می‌شوند.

سوگنگ مثل سایر یوتیوبرهای ایرانی در زمینه تولید محتوای سرگرمی فعالیت می‌کند و به‌خاطر ویدئوهای طنز و جالبی که منتشر می‌کند، توانسته توجه طرفداران زیادی را به خودش جلب کند. محبوبیت سوگنگ آنقد زیاد است که چندین فن‌پیج هم به اسمش او ساخته شده است.

علیرضا عزازیل متولد 1378 است و در حال حاضر در عمان زندگی می‌کند. سوگنگ به طور میانگین ماهانه حدود 45 هزار دلار از یوتیوب درآمد دارد.

6.      مدگل MadGal (569 هزار سابسکرایبر)

مدگل ایرانی

مدگل یکی از پرطرفدارترین یوتیوبرهای دختر ایرانی است و فعالیت خود را در یوتیوب با انتشار ویدئوهایی در مورد اتفاقات ترسناک و رازهای ناگفته آغاز کرد. او در این ویدئوها به موضوعاتی می‌پرداخت که کمتر کسی جرات صحبت درباره آنها را داشت.

مدگل قبل از شروع فعالیتش در یوتیوب، خواننده بود و همچنان هم به این کار ادامه می‌دهد. این به‌خاطر محتوای جنجالی و حواشی زندگی‌اش، هم طرفداران زیادی دارد و هم منتقدین سرسخت.

مدگل متولد 1374 است و در حال حاضر در کانادا زندگی می‌کند. انتظار می‌رود این یوتیوبر به طور میانگین ماهانه حدود 25 هزار دلار از یوتیوب کسب درآمد داشته باشد.

7.      میا پلیز Mia Plays (561 هزار سابسکرایبر)

میا پلیز یوتوبر ایرانی

میا، یکی از دیگر یوتیوبرهای دختر ایرانی است که با کانال یوتیوبش توانسته است به یکی از معروف ترین یوتیوبرهای ایرانی تبدیل شود. میا پلیز در ابتدا در کانال یوتیوب خود تنها به استریم‌های حوزه گیمینگ می‌پرداخت و یکی از استریمرهای ایرانی بود؛ اما در حال حاضر علاوه بر معرفی بازی‌های مختلف، درباره موضوعات مختلفی حرف می‌زند، موسیقی می‌نوازد و صحنه‌هایی از زندگی شخصی و اجتماعی خودش را به اشتراک می‌گذارد.

این یوتیوبر پرطرفدار در عرض چند سال فعالیت توانسته است تعداد دنبال‌کنندگان خود را به طور چشمگیری افزایش دهد و جایگاه خود را در لیست بزرگترین یوتیوبرهای ایران محکم کند. البته کوروش نامزد میا نیز که در بیشتر ویدئوهای میا دیده می‌شود نقش چشمگیری در رشد کانال یوتیوب میا دارد.

در حال حاضر میا در کانادا زندگی می‌کند و ماهانه نزدیک به 31 هزار دلار از کانال یوتیوب خود درآمد کسب می‌کند.

8.      والکور walkover (391 هزار سابسکرایبر)

walkover یوتوبر ایرانی معروف

در میان انبوه کانال‌های یوتیوب، سعید اعظمی، با نام مستعار والکور، به یکی از محبوب‌ترین یوتیوبرهای پسر ایرانی تبدیل شده است و توانسته‌ افراد بسیار زیادی را جذب کانال یوتیوبی خود کند.

والکور با انتخاب چالش‌های ترسناک و خلاقانه و همچنین ساخت ویدئوهایی باکیفیت و پر از هیجان، مخاطبان را مجذوب دنیای خود می‌کند. او با لحن طنز و شوخ‌طبعانه خود و همچنین شخصیت کاریزماتیکش، فضایی صمیمی و دوست‌داشتنی برای مخاطبانش ایجاد می‌کند.

والکور متولد 1382 است و در حال حاضر در ایران زندگی می‌کند. انتظار می‌رود این یوتیوبر به طور میانگین ماهانه حدود 20 هزار دلار از یوتیوب کسب درآمد داشته باشد.

اگر به دنبال تجربه حس هیجان و ترس در کنار سرگرم‌شدن هستید، حتما سری به کانال یوتیوب والکور بزنید.

9.      کومان Kouman (374 هزار سابسکرایبر )

ویتوبر معروف کومان

کوروش در کنار فعالیت در کانال میا پلیز، یک کانال دیگر به نام کومان هم دارد که با همکاری ایمان دست‌پاک، یکی از شخصیت‌های طنز یوتیوب فارسی، اداره می‌کند. در این کانال کوروش و ایمان با لحنی شوخ‌طبعانه و طعنه‌آمیز با یکدیگر صحبت می‌کنند و لحظات خنده‌داری را برای مخاطبان رقم می‌زنند.

امتحان‌کردن خوراکی‌های عجیب‌وغریب، برگزاری تورنمنت‌های غذا و چالش‌های خلاقانه دیگر از جمله فعالیت‌های این کانال است.

میا، همسر کوروش، گاهی اوقات در ویدئوهای کانال کومان حضور پیدا می‌کند و با شوخ‌طبعی خود به جذابیت ویدئوها می‌افزاید. در حال حاضر این کانال نزدیک به 33 هزار دلار به‌صورت ماهیانه از یوتیوب کسب درآمد دارد.

10.  پویان ان آر Pouyan NR (352 هزار سابسکرایبر)

یوتوبر ایرانی معروف پویان

پویان ان آر، با نام کاربری Pouyan NR، یکی از یوتیوبرهای محبوب ایرانی است که با محتوای سرگرم‌کننده و جذاب خود توانسته هزاران دنبال‌کننده را به خود جذب کند. پویان ان آر به‌طور تخصصی در زمینه ساخت ویدئوهای طنز و دوربین‌مخفی فعالیت می‌کند و ویدئوهایی در حوزه سرگرمی در کانال خود منتشر می‌کند.

پویان متولد 1376 است و در حال حاضر در ایران زندگی می‌کند و به طور میانگین ماهانه حدود 30 هزار دلار از یوتیوب درآمد کسب می‎‌‌کند.

پس اگر به دنبال کانال یوتیوبی هستید که در آن بتوانید از تماشای ویدئوهای سرگرم‌کننده مختلف لذت ببرید، حتما سری به کانال یوتیوب پویان ان آر بزنید.

11.  ترند فارسی TrendeFarsi (273 هزار سابسکرایبر)

ترند فارسی یوتوبر ایرانی

امیر ایمانی یکی از دیگر یوتیوبرهای محبوب ایرانی است که با طنز منحصربه‌فرد و محتوای جذاب خود، افراد بسیاری را جذب کانال یوتیوبی خود کرده است. ویدئوهای او در کانال ترند فارسی بارها در رسانه‌های مختلف وایرال شده و همین موضوع به شهرت او در میان مخاطبان ایرانی و خارجی افزوده است.

این یوتیوبر با تمرکز بر روابط میان پسران و دختران، موضوعی که برای مخاطبان جوان بسیار جذاب است، ویدئوهایی طنز و سرگرم‌کننده بسیاری می‌سازد. انتشار ویدئوها به زبان انگلیسی و با زیرنویس فارسی، امیر ایمانی را به یوتیوبری بین‌المللی تبدیل کرده است.

این یوتیوبر در ایران زندگی می‌کند و به طور میانگین ماهانه حدود 20 هزار دلار از یوتیوب درآمد کسب می‎‌‌کند.

12.  سرنا امینی Serna Amini (270 هزار سابسکرایبر)

سرنا امینی یوتوبر ایرانی

سرنا امینی دختری مشهدی و یکی از بلاگرهای محبوب اینستاگرامی است که در یوتیوب هم به‌صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند. سرنا قبل از ورود به دنیای مجازی، در رشته عکاسی دیجیتال تحصیل می‌کرد و شغل مربی ایروبیک را داشت. اما ذوق و استعداد او در خلاقیت و طنزپردازی، او را به سمت تولید محتوای طنز در شبکه‌های اجتماعی حرکت داد. او تمام ویدئوهایش را به‌تنهایی تولید می‌کند و هیچ همکاری با سایر یوتیوبرها ندارد. این موضوع، سرنا را به نمونه‌ای از یک یوتیوبر دختر ایرانی موفق تبدیل کرده است.

سرنا متولد سال 1372 است و به طور میانگین ماهانه حدود 18 هزار دلار از یوتیوب درآمد کسب می‎‌‌کند.

13.  موبو نیوز MoboNews (265 هزار سابسکرایبر)

موبونیوز یوتبر ایرانی

 

مهدی شجاری با کانال موبو نیوز خود، به‎‎‌عنوان یکی از محبوب ‌ترین یوتیوبرهای ایرانی در زمینه نقد و بررسی تلفن‌های همراه هوشمند و تازه‌های حوزه تکنولوژی شناخته می‌شود. اما مسیر شهرت او، قصه‌ای متفاوت از سایر یوتیوبرها دارد. برخلاف بسیاری از یوتیوبرها که به طور ناگهانی به شهرت می‌رسند، مهدی شجاری برای رسیدن به جایگاه فعلی خود، تلاشی بسیار زیادی کرده است. او در ابتدای فعالیت خود، روزی 18 ساعت برای تولید هر محتوای ویدئویی زحمت می‌کشید و این پشتکار و تعهد، رمز موفقیت او در این مسیر بوده است.

مهدی شجاری متولد سال 1373 است و به طور میانگین ماهانه حدود 20 هزار دلار از یوتیوب درآمد کسب می‎‌‌کند.

14.  کیودی پای kewDiePie P (238 هزار سابسکرایبر)

کیورد پای

کیودی پای یکی از دیگر یوتیوبرهای محبوب ایرانی است که با طنز منحصربه‌فرد و محتوای سرگرم‌کننده خود، مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. او در کانال خود ویدئوهایی از مکالمات طنز با یوتیوبرهای مشهور مثل تاکسیک گرل و میا پلیز، لحظات بازی‌کردن و محتوای طنز را به اشتراک می‌گذارد.

محمدمهدی حدود 6 سال پیش فعالیت استریمری خود را در یوتیوب آغاز کرد و به‌سرعت به یکی از یوتیوبرهای محبوب ایرانی تبدیل شد. اما انتشار ویدئوهای 18+، چالش‌هایی را برای او به وجود آورد. یوتیوب و گوگل‌ادز به دلیل این موضوع حساب کاربری او را مسدود کردند و او مجبور شد حساب کاربری خود را تغییر دهد.

این یوتیوبر نزدیک به 20 هزار دلار درآمد ماهیانه از یوتیوب دارد.

15.  تاکسیک گرل Toxic Girl (203 هزار سابسکرایبر )

دختر سمی یوتوبر ایرانی

کوثر عزیزی با نام کاربری تاکسیک گرل، به‌عنوان یکی از یوتیوبرهای دخیر ایرانی در زمینه بازی و سرگرمی شناخته می‌شود. او با محتوای جذاب و مهارت گیمینگ خود، مخاطبان زیادی را به کانال خود جذب کرده است. کوثر عزیزی در کانال یوتیوب خود تاکسیک گرل، به طور تخصصی به معرفی و انجام بازی‌های کامپیوتری جدید و جذاب می‌پردازد.

علاوه بر بازی‌های کامپیوتری، کوثر عزیزی ویدئوهایی از دورهمی‌ها و سرگرمی‌های روزانه خود را نیز در کانال یوتیوبش به اشتراک می‌گذارد. شخصیت شاد و صمیمی او و لحن طنز و دوست‌داشتنی‌اش، این ویدئوها را برای طرفداران او جذاب و سرگرم‌کننده کرده است.

کوثر عزیزی در هر ماه نزدیک به 20 هزار دلار درآمد از یوتیوب کسب می‌کند.

حرف آخر

کانال‌های یوتیوب محبوب ایرانی تنها به لیستی که در این مقاله به آن اشاره کردیم محدود نمی‌شود و روزبه‌روز لیست پردرآمدترین یوتیوبرهای ایرانی بیشتر می‌شود. اگر علاقه‌مند به فعالیت در یوتیوب هستید شما هم می‌توانید از این یوتیوبرها ایده بگیرید و یکی از یوتیوبرهای جدید ایرانی باشید.

از میان یوتیوبرهای نام برده شده یوتیوبر مورد علاقه شما کدام است؟ برامون کامنت کنید.

سوالات متداول

بهترین یوتیوبر ایرانی کیه؟

هومن نوری با 10.4 میلیون سابسکرایبر در حال حاضر بهترین و پرطرفدارترین یوتیوبر ایرانی در سال 1403 است.

بیشترین سابسکرایب یوتیوب ایران برای کیست؟

بیشترین دنبال‌کننده یوتیوب در ایران برای هومن نوری است. در حال حاضر این یوتیوبر 10.4 میلیون سابسکرایب دارد.

بهترین یوتیوبرهای دختر ایرانی کدامند؟

مدگل، میا پلیز، ختن، تاکسیک گرل، سرنا امینی و صدف بیوتی از پرطرفدارترین یوتیوبرهای دختر ایرانی هستند.

معروف‌ترین یوتیوبرهای پسر ایرانی کدامند؟

هومن، پوریا پوتک، فرشاد سایلنت، آریا کئوکسر، سوگنگ، والکور، کومان و پویان ان آر از بهترین یوتیوبرهای پسر ایرانی هستند.

بهترین استریمرهای ایرانی کدامند؟

سام صابری، بیگزموگ، آریا رحمتی، آروین شو، علیرضا فرهنگ، دریا ملک مطیعی، امیر ای زد، پانیز ام ال کی زد، هاشم حبیبیان، امیرحسین محبوبی و فرحان سعادتی از محبوب ترین استریمرهای ایرانی هستند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

Mana Honarpisheh

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات پارس‌مگ

  • سفر و گردشگری
  • فیلم و سریال
  • سلامت و زیبایی
  • بازی و سرگرمی
انواع ویزا ژاپن

معرفی انواع ویزای ژاپن برای ورود به این کشور

1 هفته پیش
شاخص مزایا و معایب زندگی در ژاپن

مزایا و معایب زندگی در ژاپن چیست؟

3 هفته پیش
کشورهای بدون ویزا برای ایرانیان

کاملترین لیست کشورهای بدون نیاز به ویزا برای ایرانیان در سال 2024

3 هفته پیش
10 فیلم برتر که باید قبل از مرگ دید

لیستی از 10 بهترین فیلم‌های دنیا که قبل از مرگ باید دید!

5 روز پیش
مکمل تقویت رشد مو

معرفی بهترین مکمل های تقویت ریزش مو بدون تجویز پزشک

1 هفته پیش