افعی تهران
بازدید 144
0

استایل بازیگران سریال افعی تهران

بررسی استایل بازیگران سریال افعی تهران

امسال در فصل بهار شاهد انتشار سریالی به نام افعی تهران بودیم. این مجموعه نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی سامان مقدم در پلتفرم فیلیمو به نمایش درآمد و از همان ابتدا سر و صدای زیادی به پا کرد و طرفداران زیادی به دست آورد.

بازیگران مطرحی همچون پیمان معادی، سحر دولتشاهی، مریلا زارعی، آزاده صمدی، سروش صحت، پژمان جمشیدی و غیره در این سریال با ژانر جنایی، معمایی و روانشناسی بازی می‌کنند.

افعی تهران و سحر دولتشاهی

بهترین فیلم های 2024 [10 فیلمی که نباید از دست بدهید]

در این میان حتما کسانی که دغدغه مد و فشن را دارند و از دوستداران این سریال هم هستند، می‌خواهند تیپ و استایل دو نقش اصلی افعی تهران یعنی پیمان معادی و سحر دولتشاهی را بررسی کنند و از جنبه‌های دیگری آن را بسنجند.

طراح لباس سریال افعی تهران خانم ندا نصر هستند و تلاش کردند که ظاهر بیرون کاراکترها را با شخصیت درونی آن‌ها هماهنگ کنند و چهره‌ای واقعی و مطابق با واقعیات روز جامعه نشان دهند. باتوجه به این توضیحات به سراغ بررسی استایل بازیگران سریال افعی تهران می‌رویم.

بررسی استایل پیمان معادی در سریال افعی تهران

شخصیت آرمان بیانی با بازی پیمان معادی در قالب یک فرد هنری و سینمایی به مخاطبان معرفی می‌شود. آرمان همواره استایل شخصی خود را دارد و با آنکه در طول بارها می‌بینیم که او با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند اما همواره به ظاهر خود اهمیت می‌دهد و یک کوله پشتی قهوه‌ای عسلی را بر روی دوش خود دارد.

فرقی ندارد که به کارهای روزمره‌اش می‌رسد یا به جلسات کاری مهم می‌رود، در هرصورت باتوجه به سرمای هوا یک شال گردن تیره را به سبک خود دور گردنش گره می‌زند، کلاه لبه‌دار خاصی بر سر می‌گذارد و حتی باوجود آنکه دهه پنجاه سالگی خود را آغاز کرده اما تیپ و استایلی جوانانه و به روزی دارد که باعث می‌شود در ابتدا نتوان سن او را به خوبی تشخیص داد.

رنگ‌های لباسش در طول سریال در طیف رنگی تیره و نود است و می‌توان آن را با شخصیت زخم خورده او نیز یکسان دانست.

درنهایت آنکه طراحان لباس سریال افعی تهران هماهنگی خوبی میان کاراکتر و شیوه لباس پوشیدن او برقرار کرده‌اند و شاید اگر یک روزی آرمان بیانی را در خیابان می‌دیدیم شاید حدس می‌زدیم که او خط و ربطی به دنیای هنر دارد.

افعی تهران

 

بررسی استایل سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران

از زمان شروع سریال افعی تهران بسیاری از مخاطبان و منتقدان با شیوه گریم و آرایش سحر دولتشاهی مشکل داشتند و معتقد بودند یک تراپیست یا روان درمانگر نباید با چنین آرایش غلیظی در اتاق درمان حاضر شود. هرچند که در ادامه سریال متوجه می‌شویم که شخصیت مژگان یک چندان پایبند به اصول حرفه‌ای نیست و تصمیمات عجیب و غیر متعارفی را به عنوان یک تراپیست انجام می‌دهد.

با این حال نمی‌توان استایل لباس‌ها و شیوه آرایش موهایش را نادیده بگیریم. همه چیز در بهترین شکل خود است و هر بار با حال و هوای داستان رنگ لباس مژگان نیز تغییر می‌کند. می‌توان گفت در عین آنکه استایل و تیپی رسمی دارد اما در حال راحتی و کژوال بودن خاص خود را نیز داراست. درواقع در عین سادگی و استفاده از رنگ‌های نود می‌توان به شیک بودن و گران قیمت بودن آن‌ها پی برد.

مژگان مشتاق در این سریال معمولا از رنگ‌های خنثی مثل طوسی، خاکستری، مشکی و خاکی استفاده می‌کند. این رنگ‌ها نشان‌دهنده شخصیت محافظه‌کار او هستند. طراح لباس سریال به دقت تمام آیتم‌های استایل مژگان را انتخاب کرده است. همچنین لباس‌ها و اکسسوری‌ها به درستی با هم ست شده‌اند و ظاهری شیک و آراسته به او می‌دهند. به‌علاوه مشتاق در انتخاب اکسسوری هم سلیقه خوبی دارد. او از دستبندها و انگشترهای نقره‌ای و ساعت‌های شیک استفاده می‌کند. دستبند طرح میخ او که یکی از ترندهای روز است، به استایلش تنوع بخشیده است.

نکته جالب دیگر در مورد ظاهر خانم مشتاق، مدل موهای متنوع او است. او در هر جلسه تراپی مدل موی متفاوتی دارد که به زیبایی با چهره او هماهنگ شده است. از فرق وسط گرفته تا موهای مواج و فر و درنهایت بستن موها بالای سر.

در کل، می‌توان گفت که سحر دولتشاهی در نقش دکتر مژگان مشتاق، ظاهری شیک و متناسب با شخصیت او دارد.

استایل بازیگران افعی تهران

لیستی از 10 بهترین فیلم‌های دنیا که قبل از مرگ باید دید!

داستان سریال افعی تهران

در قلب پایتخت، جنایتکاری بی‌رحم با نام «افعی تهران» وحشت را به جان مردم انداخته است. قربانیان او، افرادی هستند که در گذشته مرتکب کودک‌آزاری شده‌اند و به دست او به طرز هولناکی به قتل می‌رسند.

پلیس در حل این پرونده ناتوان است و در این میان، آرمان بیانی، منتقد و کارگردان فیلم اولی، وارد ماجرا می‌شود. آرمان که در دوران کودکی طعم تلخ آزار و اذیت را چشیده، زندگی سختی را پشت سر گذاشته و اکنون در تنهایی و انزوا به سر می‌برد. با وجود مشکلات فراوان، او مصمم است آخرین تیر خود را در دنیای سینما رها کند و فیلمی را با محوریت افعی تهران بسازد.

اما این مسیر برای او هموار نیست. از یک سو، مراجع قضایی اجازه حضور او در صحنه جرم را نمی‌دهند و از سوی دیگر، مشکلات زندگی شخصی‌اش گریبان‌گیر او شده و یافتن سرمایه‌گذار برای فیلمش را دشوار کرده است.

در این میان، دوست و همکار آرمان به نام فرهاد، خبر امیدوارکننده‌ای برای او دارد. به نظر می‌رسد پلیس برای به دام انداختن قاتل، به دنبال همکاری آرمان در ساخت فیلم است.

همزمان، آرمان برای رهایی از مشکلات روحی و روانی خود که ریشه در دوران کودکی‌اش دارند، به روانشناسی به نام مژگان مراجعه می‌کند. مژگان نقشی کلیدی در زندگی آرمان ایفا خواهد کرد و مسیر داستان را به سمت و سویی غیرمنتظره هدایت می‌کند.

استایل سریال افعی تهران

داستان سریال افعی تهران 

آیا آرمان در ساخت فیلم خود و دستگیری افعی تهران موفق خواهد شد؟ سرنوشت او در این مسیر پرماجرا چه خواهد بود؟

سریال “افعی تهران” داستانی جذاب و پرکشش از انتقام، جنون و رستگاری را به تصویر می‌کشد. داستانی که در اعماق تاریکی شهر رخ می‌دهد و به زوایای پنهان روح انسان می‌پردازد.

استایل مو و آرایش بازیگران مرد سریال افعی تهران چگونه است؟

بازیگران مرد سریال افعی تهران معمولاً موهای کوتاه و آراسته دارند که با استایل‌های رایج دهه 70 و 80 شمسی هماهنگ است. آرایش آنها نیز ملایم و طبیعی است و بیشتر بر روی مرتب بودن ظاهر تمرکز دارند.

لباس‌های بازیگران زن سریال افعی تهران چه مدلی است؟

این سریال در دهه 70 و 80 شمسی اتفاق می‌افتد، بنابراین لباس‌های بازیگران زن سریال افعی تهران معمولاً شامل پوشش‌های محافظه‌کارانه‌تر آن دوران مانند مانتو، شال و روسری است. طرح و رنگ‌بندی لباس‌ها نیز متناسب بافضای آن زمان است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادات پارس‌مگ

  • سفر و گردشگری
  • فیلم و سریال
  • سلامت و زیبایی
  • بازی و سرگرمی

لیست 10 تایی بهترین مراکز تفریحی و خرید استانبول 

6 روز پیش
حیات وحش تور سافاری آفریقای جنوبی-کنیا

تجربه حیات وحش در تور سافاری کنیا و آفریقای جنوبی

3 هفته پیش

ارزان ‌ترین کشورهای جنوب شرق آسیا کجا هستند؟ مالزی، تایلند، سریلانکا، اندونزی، لائوس، کامبوج

3 هفته پیش
سفر به روسیه

قبل از سفر به روسیه این 8 نکته را باید بدانی!

4 هفته پیش
بهترین جاهای دیدنی شمال ایران

بهترین جاذبه ‌های گردشگری در شمال کشور کجاست؟

2 ماه پیش
برندگان جوایز گلدن گلوب 2023

برندگان جوایز گلدن گلوب 2023_ The Fabelmans،Everything Everywhere All at Once

3 هفته پیش
فیلم های خوب تقویت زبان انگلیسی

معرفی 15 فیلم، انیمیشن و سریال برای یادگیری زبان انگلیسی

1 ماه پیش
قسمت اخر در انتهای شب

پایان عجیب سریال در انتهای شب + معرفی بازیگران

1 ماه پیش
بهترین-فیلم-های- 2024

بهترین فیلم های 2024 [10 فیلمی که نباید از دست بدهید]

3 ماه پیش
سریال افعی تهران

داستان سریال افعی تهران + بازیگران

3 ماه پیش
درمان لک صورت خانگی

6 روش کابردی برای درمان لک صورت در خانه

3 هفته پیش
ناباروری و درمان آن

علت و راه درمان ناباروری در زنان چیست؟

4 هفته پیش
بهترین برند ژل لب

بهترین برندهای تزریق ژل لب چیست؟

1 ماه پیش
5 روش جدید کاشت مو در آقایان چیست؟

5 روش جدید کاشت مو در آقایان چیست؟

1 ماه پیش
علائم و درمان یائسگی زودرس

یائسگی زودرس و راه درمان آن چیست؟

1 ماه پیش
بهترین بازی های بلاکچینی

10 تا از بهترین بازی های بلاکچینی و کریپتویی [اندروید، آیفون و دسکتاپ]

1 هفته پیش
بازی با هوش مصنوعی

چگونه هوش مصنوعیAI صنعت بازی را متحول می کند ؟

2 هفته پیش
بهترین بازی های 2024

بهترین بازی های سال 2023 + 10 بازی برتر سال 2023

1 ماه پیش

لیست 20 بازی رایگان در سال 2024

3 ماه پیش
بازی های مورد انتظار 2024

مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۴

4 ماه پیش